Prikaz vseh 19 rezultatov

PROGYM Set fitnes uteži (2x 15kg) cenaUteži za roke

Uteži za roke so idealne za trening rok, saj z njimi lahko intenzivno trenirate tako biceps kot triceps. Z utežmi za roke se lahko izvajajo različne vaje z utežmi. Vaje lahko izvajate stoje ali sede na fitnes klopci. Dvigovanje uteži je odlična aktivnost za ohranjanje dobre telesne forme ter oblikovanje telesa. Fitnes uteži lahko uporabite za različne vaje. Idealno je, da imate dve fitnes ročki, saj se nekatere vaje izvajajo hkrati z levo in desno roko.

Fitnes uteži

Nadom.si pokrivamo široko paleto fitnes uteži. Poleg ročk za roke imamo v svoji ponudbi tudi fitnes utežne kolute, fitnes palice, fitnes palice z utežmi ter komplete fitnes uteži. Fitnes uteži so različne, nekatere so litoželezne, druge so prekrite s trdo močno plastiko. Prednost fitnes uteži, ki so prekrite s trdo plastiko so, da ne poškodujejo tal. Litoželezne uteži pa se primerne za profesionalen intenziven trening, kjer se vaja lahko zaključi tudi z metanjem uteži zaradi odpovedi rok.

Palica za uteži z utežmi 60kgTako uteži za roke, kot fitnes palice ter fitnes uteži vam dostavimo na dom v nekaj dneh. Fitnes uteži so idealne za trening doma, saj ne zasedejo veliko prostora, hkrati pa vam omogočajo intenziven trening ter izvedbo različnih vaj. Prednost uteži za roke je, da si lahko težo fitnes uteži poljubno prilagodite. Začnete lahko z nizko težo ter težo počasi stopnjujete z dodajanjem fitnes kolutov. Ko enkrat dosežete maksimalno težo, pa lahko samo dokupite dodaten fitnes kolute in nadaljujete z vadbo. Druga prednost treninga s fitnes utežmi od doma je, da lahko trenirate kadarkoli želite. Zjutraj lahko opravite hiter trening ter popoldne nadaljujete z bolj intenzivnim treningom rok ali treningom prsi. Poleg tega vas doma nihče ne moti ali vam zaseda uteži.

Dvigovanje uteži

Dvigovanje uteži je primerno tudi za začetnike, zaradi enostavne izvedbe in prilagoditve teže ter kopice vaj. Zaradi svoje učinkovitosti pa prostoročne uteži dvigujejo tudi profesionalni fitnes bodibilderji ter profesionalni atleti. Vaj z utežmi tako rekoč nikoli na zmanjka in ko se mišice navadijo posamezne vaje jo lahko nemudoma zamenjate z drugo.

Set ročnih uteži 2 x 20 kg ugodnoVaja za biceps

Najbolj preprosta, vendar kljub temu zelo učinkovita vaja za krepitev sprednjih mišic rok (vaja za biceps) je dvigovanje uteži v stoječem ali sedečem položaju. Postopek vaje za biceps je sledeč: primete uteži s stegnjenimi rokami, komolce »fiksirajte« ob telo, pokričite roko pred sabo, tako da uteži dvignete proti svoji rami, sledi počasen spust, ki naj traja 2-3 sekunde v stegnjen položaj. Vajo za roke ponovite 12-krat, sledi kratek premor, potem izvedite še tri iste serije po 12 ponovitev. Vajo za biceps lahko izvajate z levo in desno roko hkrati ali posebej najprej z levo in potem z desno roko.

Vaja za triceps

Triceps je največja mišica rok, zato je tudi najbolj opazna. Velik in močan triceps zagotavlja velike roke. Z rednim izvajanjem vaj za triceps boste dosegli lepo oblikovane in čvrste roke. Preprosta vaja za triceps z utežmi za roke je, da se postavite v stoječ položaj, fitnes utež dvignete z obema rokama za glavo ter fitnes ročko potiskate nad glavo. Vajo za biceps ponovite 12-krat po štiri serije.