Reklamacija, poškodba izdelka
V primeru, da so na izdelku poškodbe nam to sporočite preko obrazca na desni strani. V kolikor je možno, obrazec, zaradi hitrejše obdelava izpolnite v angleškem jeziku.
Paket odprite ob prejemu in v primeru, da so na njem vidne poškodbe skupaj z dostavljalcem naredite zapisnik. Ta zapisnik nam morate tudi posredovati. Dodatno potrebujemo kratek opis napake, v kolikor je mogoče vas prosimo, da napako opišete v angleškem jeziku. Poleg kratkega opisa napake, poškodbe je potrebno priložiti slike, na katerih je napaka na izdelku jasno vidna. Reklamacije poskušamo rešiti v najkrajšem možnem času in praviloma traja kakšen teden, da dobite odgovor. Zakonski rok za rešitev reklamacije je 40 dni. V kolikor je izdelek poškodovan vam bomo izdali dobropis ali zamenjali izdelek.
V primeru, da nam želite izdelek vrniti brez razloga, morate to storiti 14 dni od dneva nakupa. V tem primeru sledite tej povezavi, kjer oddate zahtevo za vrnitev izdelka. Stroške pošiljanja nazaj krije kupec.