Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Podatki o podjetju: 
Roles d.o.o. 
Mislinjska Dobrava 85C
2382 Mislinja 
Slovenija, EU 
E-mail : info@nadom.si
Spletna stran: www. nadom.si
ID za DDV:
 SI10383794, smo davčni zavezanec 
Matična številka: 5656702000

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). 

Dostopnost informacij


Nadom.si (Roles d.o.o.)  se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko)
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, obrazec za reklamacije)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

Splošni pogoji 
Splošni pogoji spletnega mesta Nadom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje. Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani Nadom.si ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko ( besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. v primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja. Z uporabno spletne strani Nadom.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani. Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke. 

Pravica intelektualne lastnine 
Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z  nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja. Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletna trgovina.

Spletna trgovina 
Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave https://www.nadom.si – zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba. Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje. Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila. Naša trgovina sodeluje in je povezana z različnimi tujimi dobavitelji iz Nemčije, Italije, Francije in UK in Nizozemske, Kitajske. 

Cene in davki 
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Nadom.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Nadom.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so izražene v EUR (eurih) in vsebujejo DDV ( 22 % DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru, da je prišlo do napake pri vnosu cene ali vdora, si pridržujemo pravico, da naročilo po napačni ceni storniramo, kupcu pa vrnemo denar. Kupoprodajna pogodba med Nadom.si in kupcem je v spletni trgovini Nadom.si sklenjena v trenutku, ko Nadom.si kupcu pošlje elektronsko sporočilo o Potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Nadom.si kot za kupca. Ponudba je veljavna 1 dan, v tem času lahko kupec ali prodajalec (trgovina nadom.si) od ponudbe odstopita. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Nadom.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Plačilo
Kupcu trgovina Nadom.si omogoča naslednje načine plačila : 
– s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard, Visa, BA) 
– s Paypal storitvijo 
– z nakazilom na račun upravitelja Nadom.si, Roles d.o.o. po ponudbi / predračunu 
Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza varnostnim standardom.

Narava transakcije Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo. Ponudnik je posrednik, ki deluje pod blagovnimi znamkami njegovega dobavitelja. 

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: 
Na spletni strani www.nadom.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”dodaj v košarico”. v orodni vrstici pri ikoni košarice se pojavi pop up okno, ki prikazuje, da je izdelek bil uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, preprosto izbirajte izdelke naprej. Če želite pogledati košarico kliknite gumb “prikaži košarico” , če pa želite zaključiti nakup, kliknite gumb ”na blagajno” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.nadom.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino. 
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po predračunu, Paypal plačilo, plačilo z Diners kartico ali plačilno kartico.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust  jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb “uporabi kupon”.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
    IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
  • Postopek obveščanja o nakupu
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Nadom.si so na spletni strani Nadom.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
    si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
    Postopek nakupa za pravne osebeje popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri nakupu vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pritožbe in spori 
Nadom.si (Roles d.o.o.) spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Nadom.si (Roles d.o.o.) se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nadom.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Nadom.si (Roles d.o.o.) bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Nadom.si (Roles d.o.o.) se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Nadom.si (Roles d.o.o.) prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Nadom.si (Roles d.o.o.) ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Stvarne napake
Odgovornost za stvarne napake Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@Nadom.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Do obrazca za odstop od pogodbe na daljavo lahko dostopate tukaj:
  • Po obvestilu vam bomo poslali potrebne podatke ter postopek vračila pošiljke.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti: – neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži, – izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo – če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč. V zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov: info@Nadom.si

Dostava
Stroški dostave nad 100 eur so brezplačni. Točen znesek dostave za nakup pod 100 eur je naveden, ko je artikel dodan v košarico, v kolikor niste registriran-prijavljen uporabnik, bo sistem prikazal ceno pri vnosu vaših podatkov-naslova. Stroški dostave in časovni okviri dostave se razlikujejo glede na naslov dostave in vrsto izdelka, ki ga želite naročiti. 
Strošek dostave se razlikuje glede na produkt in je prikazan v Košarici in na Blagajni.
Pošiljko pričakujte v 3. do 5. delovnih dni od prejema plačila na naš TRR. Trudimo se da izpolnjujemo, oz. se držimo rokov dostave, vendar zamude niso neizogibne. Za zamude dostavne službe ne odgovarjamo, saj niso znotraj našega nadzora, prav tako ne odgovarjamo, če je pošiljka sestavljena iz večih paketov in so le ti dostavljeni z zamiki in ne v enkratni dostavi. Tveganje za poškodbe ali izgubo izdelkov je naša odgovornost, vse do trenutka, ko je izdelek predan vam, zato pošiljko pri prevzemu preglejte, kasnejših reklamacije ne upoštevamo. Garancija Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Garancijski rok je 12 mesecev. 

Upravljavec spletnega centra, podjetje Roles d.o.o., stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.nadom.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@nadom.si

Piškotki pravna podlaga
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. 
Kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. 
Zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika. shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo. začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo. trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše. vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne trgovine z namenom izboljšanja delovanja spletne trgovine. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov). upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
Podrobno razlago o piškotkih v naši spletni trgovini si lahko preberete tukaj: piškotki in GDPR

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti. Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani Nadom.si Pravo Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev. Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 30.8.2019